dinsdag 21 mei 2013

Eindelijk een BLOG

Eindelijk heb ik de stap gewaagd om met een blog te beginnen.
Ik volg al een tijd diverse blogs. Dat stimuleert mij erg, maar frusteert ook. Teveel leuke activiteiten, te weinig tijd.

Van mijn vriendin kreeg ik patch en quiltspullen die van haar overleden moeder waren geweest. Tussen de stofjes en patronen vond ik hexagonnen.


Wat zij hiervan had willen maken???
Ik ben begonnen om van de losse stukjes bloemetjes te maken en in overleg maak ik er nu een kussen van.


Op de open plekjes komen felle kleuren hexagonnen.
Zodra ik het klaar heb zal ik laten zien.

Wat betreft het quilten: hiermee ben ik een beginneling. Ik ken nog maar weinig quilttermen. Qua technieken moet ik ook nog veel leren. Maar dat zal vast lukken.

Over de vorderingen van het patchen en quilten zal ik hier regelmatig iets schrijven. Evenals over mijn andere handwerken. En ...

2 opmerkingen:

  1. Hoi Dientje, wat leuk dat je ook van start bent gegaan met je blog! heb ik je toch aangestoken? nou ik ga je volgen hoor. groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zat er aan te komen. Ik liep er al een tijdje mee rond. Misschien was jouw blog wel het zetje, haha. Groet,

      Verwijderen