woensdag 29 mei 2013

Hoera en vakantie!!!

Hoera en vakantie!!!

Hoera, mijn achternichtje Feline is alweer 1 jaar geworden. Ik ga haar in de bloemetjes zetten.


Deze worden door haar moeder op lakentjes genaaid. Vorig jaar heb ik ook al een zak vol gehaakt.
Daar zaten wel wat andere kleurtjes bij.

Ja en dan de vakantie.


Binnenkort is het weer zover. Het weer heeft nog niet een uitstraling van 'Kom Maar Op, We Gaan Er Op Uit'. Dus is de route ook nog niet gepland. We willen MOOI WEER.
Voor de momenten dat we er niet op uit gaan, moet er ook wat te doen zijn. Dus iets om te lezen en handwerken. Nooit te weinig meenemen want je weet nooit, haha.
De sokken gaan in ieder geval mee. Het vestje ook. Voor de afwisseling neem ik waarschijnlijk stofjes mee voor de Savanna's Stars Quilt. Dus vandaag nog een markeerstift en een andere vingerhoed gekocht bij het Kleinvak.


En omdat het vandaag vestjesweer was heb ik een beginnetje gemaakt met mijn verjaardagswol. Het is heerlijk zacht garen, maar ook erg dun. Je moet wel goed oppassen. Wordt waarschijnlijk geen 'Onderweg'-project.


Over boeken hoef ik me geen zorgen te maken. Staat nog voldoende op de E-reader.

Ik hoop dat ik bijna alles in de kast kan laten en veel kan ondernemen, haha.

Groet,
Dini


2 opmerkingen:

  1. Dini wat zijn de bloemetjes leuk geworden, heerlijk al dat roze! Je bent nog al wat van plan tijdens de vakantie, zou er nog een weekje bij aanplakken als ik jou was.

    groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel froebel plezier bij slecht
    weer,maar ik hoop voor jullie op mooi weer

    BeantwoordenVerwijderen