woensdag 5 juni 2013

Bijna ...

Vakantie.
Geen steek gehaakt, gebreid of genaaid.
Niet dat ik niets in mijn handen heb gehad.
Ik begon met alle projecten uit te stallen die ik zo wie zo meeneem en die een kans maken om meegenomen te worden.


Tjonge, wat een berg. Hoelang ga ik eigenlijk weg?
Dus maar gesorteerd: onderweg (ja, ik houd de handen niet stil als ik naast de bestuurder zit) en camping.

Vanmiddag in gesprek gegaan met het Kipje alias Uilskuiken.


Er was nog ruimte en als het niet te zwaar was mocht het mee. Jullie snappen wel het woog allemaal niets. Over een paar weken zien we wel wat er allemaal gedaan is.

Hoorde ik gisteren dat mijn oud-collega en vriendin MB wil gaan quilten en in oktober een cursus gaat doen. Of ik ook mee ga. Denk, denk: Ja, ik ga mee. Tenminste als er nog plek is.
MB ik heb nog wel was leesvoer voor je, haha.


Ik denk dat je hier wel een paar avonden bezig bent. Veel plezier.

Groet van

Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten