zondag 21 juli 2013

Dientje

Vanmorgen heb ik lekker in de wetering gezwommen. Mijn baasjes gooien de bal in het water en die haal ik dan op.
Woensdag heb ik mijn vrouwtje laten zien dat ik wel kan reddend zwemmen. Ik heb het voorgedaan met de bal. Volgens mijn vrouwtje moet ik nog oefenen met afgeven van de bal. Ze denkt dat ik dat niet kan. Ik maak er gewoon een spelletje van (niet verder vertellen hoor).






 

Dat gaan we vaker doen, haha.

Toen we terug naar huis gingen zat er een ooievaar in de wei.

Even later vloog ze weg en bleef over het dorp vliegen. Ik heb nog niet gehoord dat er een baby is geboren. Ik zag trouwens ook geen pakketje, misschien was het al afgeleverd.




Mijn vrouwtje had voor iets anders het fototoestel meegenomen, maar nu zie je het weer. Het is altijd handig om bij je te hebben. Nu weten jullie ook hoe goed ik kan zwemmen.

Fijne avond.


Groeten van 

2x Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten