zaterdag 31 augustus 2013

Nieuwsgierig ???

Deze week 2 hexagonbloemen gemaakt van de zonnebloemenstof uit Frankrijk. Ik wilde weten hoe het eruit zag. Ik kan zeggen dat het mooi past bij de rest.

Ik ben bijna op de helft van het geschatte aantal, 90. Het maken van zo'n hexagonbloem is een heerlijk tussendoortje.
De stapel blokken van de Savannah's Stars wordt ook groter of hoger. Nu eerst een aantal zandlopers gemaakt. Binnenkort hierover meer.

Op zaterdag 24 augustus zag ik op de blog van Elizabeth, Busybessy, dat zij stofjes had gekocht bij de Quiltster. Nu volg ik de blog van Crea-Marcha al een tijd en kijk daardoor ook wel eens op de site van de Quiltster. Waar ik het zag weet ik niet meer, maar ik las dat alle stofjes uit de serie Dressing Gowns van Judie Rothermel (Marcus Fabrics) binnen waren. Met daaronder een foto van de quilt die Jeanneke van deze stofjes maakt. (de foto's zijn van de site van de Quiltster).


Prachtig vind ik het. Even over nagedacht en ... besteld.

Dus toen woensdag dit pakje kwam ...

was ik wel erg nieuwsgierig of het net zo mooi was als op de site.


Prachtig.
Verder dan dit uitpakken ga ik nog niet. Anders is het veel te verleidelijk om iets te proberen. Misschien wacht ik ook nog wel op het patroon van Jeanneke. Voorlopig geniet ik van het kijken.

Fijn weekend.

Groet,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Ja, zonnebloemen = Frankrijk! Deze staan perfect bij de rest, mooi gedaan hoor...
    Wat een mooie stofjes heb je in huis gekregen, oh..., ik ben d'r ook wel een beetje verliefd op.
    Ik bestelde niet bij Marcha, maar bij Mascha... (één letter verschil) van Created By Mascha.
    Maar, ik zag dat Marcha ook hele mooie stofjes heeft! Ik ga daar ook even snuffelen...

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een letter verschil niet kan doen. Maar dat heeft me wel mooie stofjes opgeleverd. Ik ga ook nog bij Mascha kijken.
      Groet,
      Dientje

      Verwijderen