zaterdag 14 september 2013

Herfst

Het weer van afgelopen dagen heeft ons wel in de herfst doen belanden. De paddestoelen schieten de grond uit.
Bij ons in de buurt is een park (klein bos) waar de honden los mogen lopen. Dientje loopt achter de bal aan, zoekt tennisballen en heeft contact met andere honden. Ik vind het er heerlijk lopen. Als Ben een vroege dienst heeft moet ik Dientje uitlaten. Ik loop dan om 7 uur in het bos. Wanneer het zonlicht door de bomen komt, dat diffuse licht. Prachtig zo'n begin van de dag. Eerder in de week zag ik een mooie paddenstoel, het leek wel een bloem. Natuurlijk heb je op zo'n moment geen camera bij je. Woensdag was mijn vrije dag en ik had dus tijd om foto's te maken.







Het is niet altijd ongevaarlijk in het bos, zie de afgewaaide tak.

Ondertussen speelde Dientje met de bal.

Tussen de buien door hebben we het heerlijk gehad in het bos.

Fijne dag.

Groet,




Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten