zondag 15 december 2013

Kerstaarten?

Toen ik tussen de stofjes van Jo aan het neuzen was, kwam ik ook veel kerststofjes tegen. Omdat ik hier zelf ook al veel van had gaf ik een deel weg aan een vriendin. Twee weken terug kreeg ik een ingeving voor mijn kerstkaarten.
Vorige week zondag begonnen met snijden, naaien, strijken, plakken, naaien en snijden. Het resultaat:
27 kerstbomen.


Nu nog bewerken met gouddraad, een wens erbij en opsturen maar.
Dat opsturen ging niet zo snel. Een week na de tijd zijn ze klaar. Het gouddraad opnaaien ging minder snel dan ik had bedacht.

Ik zal ook nog eens tellen of ik genoeg heb. Ik stuur nooit iedereen een eigengemaakt iets, dus ik zal ook nog andere kaarten moeten schrijven.
Ik neem me ook elk jaar rond deze tijd voor dat ik volgend jaar eerder alles klaar te hebben, haha.

Zo zag mijn knutselplekje er vandaag uit, nog redelijk netjes.

Achter de stoel zie je ook nog mijn kerstballenboom, :-).

Een kandelaar met blaadjes hangt vol met gebreide en gehaakte ballen. Het blijven toch leuke dingen. De kerstmuts is volgens een Drops Garnstudiopatroon. Vorig jaar heb ik hier een stel van gebreid en gebruikt als kerstkaart.

Nog een fijne zondagavond.
Groetjes,





Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten