woensdag 15 januari 2014

Mobiele werkplek

Op mijn werk hebben we flexplekken.

Ben ik op vakantie dan heb ik een mobile werkplek, haha.
Een handige meid is op alles voorbereid. Zoals nu in het Chalet in Villars-sur-Ollon.
Men neme een koffer (kleren liggen toch in de kast), je hebt een 8 liter kratje met deksel (hema, xenos), een breitas en een daglichtlamp.
Mijn opstelling is deze, maar er zijn variaties mogelijk.

Iets meer detail.



Dientje was zo aardig om mijn positie in te nemen.

Natuurlijk wil je niet teveel gebruik maken van zo'n prachtige werkplek wanneer je met vakantie bent. Maar er zijn momenten op de dag of omstandigheden (als je zo verkouden bent als ik) dat je blij bent dat je dit bij je hebt.

Fijne dag.
Groetjes,

Dientje en Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten