vrijdag 28 maart 2014

Ik zie sterretjes ...

En niet omdat ik mijn hoofd heb gestoten.
Ook niet omdat ik hoofdpijn heb gekregen van het geboor in de muren (spouwmuurisolatie samen met de buren).


Nee, ik zie sterretjes ontstaan.

Eerst de lapjes:

die worden puntjes:

en 6 puntjes zijn een ster geworden:


En de stapel groeit.

We gaan nog een poos door want er zijn er nog niet genoeg.
Ondertussen nog nadenken over de kleur om de sterren. 
Ik had beige / crème gedacht, zie de 3 pakketjes onderaan de foto.

Nu lijkt me dit misschien te saai. Ach, ik heb het vandaag nog niet nodig, haha.

Ga nu lekker relaxen. De meeste troep van het isoleren is opgeruimd, dus het kan.

Fijn weekend.
Groet,
Dientje

2 opmerkingen:

  1. Aha, dit zijn de betere sterretjes! Erg leuk met al die verschillende stofjes...
    Maar ik zou wel 'teut' worden hoor van dat geboor; ik ken dat geluid....
    En wat een stof buiten, dat wordt vast ramen zemen en vegen of spuiten!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hou op! Volgens mij kunnen we nog weken genieten van alle stof, inloop etc.
      Morgen de zolder onder handen nemen. We hebben de spouw op zolder met pur dichtgemaakt. Op 1 plek is dat niet helemaal goed gegaan. Gelukkig is het bij elkaar gebleven en niet de hele zolder over.
      Voordeel van zo'n operatie is dat je weer in hoeken komt waar je anders omheen veegt, haha.
      Maar nu lekker voor mij zelf bezig met... Sterren.
      Groet,
      Dientje

      Verwijderen