dinsdag 29 april 2014

Quiltstoffen

Afgelopen woensdag op familiebezoek geweest in Hengelo.
Dan is het een kleine moeite om even door te rijden naar Oldenzaal om bij Handwerkhuis Lohuis-Tijhuis kijken naar een stof voor de achterkant van mijn 'Geheime Project'.

Ik heb voor een groen met witte stippen stof gekozen. Voor de bies gebruik ik de turquoise.

Het gaat vast mooi worden.

Ook nog even gekeken of ik een achtergrondstof zag voor mijn sterren. Er was een mooie diepblauwe batik. Die is het geworden.

Op de foto lijkt het lichter dan in werkelijkheid. Nog een foto met de sterren erop.

De achterkantstof ook maar vast gekocht. Dat wordt dezelfde stof als bij de hexagondeken.

Ik hoef me niet te vervelen, :-)

Fijne dag.


Dientje

1 opmerking:

  1. wat leuk dat je me weer gevonden hebt. ik heb je op mijn leeslijst gezet zodat ik je ook weer kan volgen

    BeantwoordenVerwijderen