zondag 4 mei 2014

Tussendoortje

Het quilten van mijn project gaat heerlijk en relatief snel. Ik blijf er dan ook lang aan doorwerken. Dan merk je dat dit niet goed is voor je houding. Om hier wat aan te doen ben ik zaterdag begonnen aan een borduurwerkje.
In november had ik bij Atelier Hartendief een pakketje bestel: Almense Hexagon. In oktober 2013 had Atelier Hartendief samen met Soed Idee een workshop georganiseerd. Hier kon ik ivm vakantie niet naar toe. 
Eindelijk een begin gemaakt. Toch wel weer leuk zo'n klein boorduurwerkje.

Ik kom de dag wel weer door, haha.

Fijne zondag.



Dientje

2 opmerkingen:

  1. wat een mooi pakketje, veel plezier vandaag...........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind kleine borduurwerkjes ook heerlijk! En wat een leuk pakketje heb je hier...

    BeantwoordenVerwijderen