zondag 31 augustus 2014

Open Huis Lohuis-Tijhuis Oldenzaal

Zaterdag, 30-08, met mijn schoonzus naar de laatste open huis dag van Lohuis-Tijhuis geweest.

Naast demonstraties, mini (aanschuif) workshop, breiadvies was er een quilttentoonstelling.
Hierbij een impressie:





Deze vond ik erg mooi door de Fussy sterren.

Hier een detail.

Van en Duitse quiltgroep met als thema: rood-wit.

 Mooi door eenvoud en variatie aan stoffen.




Dit motief blijf ik mooi vinden. Ik heb al diverse variaties gezien. Ook nu waren kleur en stof weer prachtig.

Helaas komt de prachtige kleur er niet goed uit. Heel mooi.

Hopelijk hebben jullie ook genoten.


Dientje

6 opmerkingen:

  1. Mooi om zoveel verschillende quilts te zien! En die fussy sterren zijn inderdaad kunstig gemaakt zeg. Zelf nog geinspireerd voor iets nieuws?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk hè, om zo anderen 'mee te laten genieten'....
    Doe ik zelf ook n og wel eens...
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Overal zijn er open dagen in het land..., en op veel blogs kan ik er van meegenieten.
    Mooi zijn die quilts hè..., wat een mogelijkheden zijn er toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie quilts en ook een leuk affiche.

    BeantwoordenVerwijderen