woensdag 6 augustus 2014

Voor de bijl, haha

Op 17 juli plaatste Marijke van Atelier Hartendief op Facebook en haar blog de romantische stof pakketjes. Dit kon ik niet laten gaan en heb het samen met een setje blauwtjes gekocht.
22 juli kwam het pakje. Wow, wat prachtig.

Donderdag de 24e had ik een paar tussenuren vrij omdat ik tot 20 uur moest werken. Ben toen even Deventer in gegaan en bij 100 Rozen binnengelopen, ik kwam hier toch langs. Ik moest alleen een klosje blauw naaigaren hebben. Er lag ook een smulzakje en dat keek me toch aan. Voordat ik het wist zat het in mijn tas, haha.

Zaterdag de 26e ging ik naar Zutphen en liep bij Petra Prins binnen om naar stof te kijken voor de Quilt van Sophie. Veel mooie stoffen gezien, maar het was niet wat ik in mijn hoofd had, jammer.
Op de blog van Gerda (Kijk daar is) had ik vaak gelezen over het speciale tooltje wat zij gebruikt om Quiltlijnen op haar quilts te zetten. Dus daar naar gekeken. Bij Gerda en op andere blogs las ik over hexagonstempels die bij Petra Prins gekocht waren. Dus hier ook een blik op geworpen. Het bleef niet bij een blik.



Drie keer voor de bijl gegaan. Wat jammer nu, :-)

Fijne dag,


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Nou, ik zou dat moois ook allemaal niet aan me voorbij kunnen laten gaan...
    Het is maar goed dat ik niet alles zie en ook niet zo vaak in die knusse quiltwinkeltjes kom!
    Dat tooltje lijkt me buitengewoon handig, en kende ik nog niet...
    Ik ben benieuwd hoe de stempels je bevallen, maar dat ga ik vast nog een keertje lezen..
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit!
    Ik ben benieuwd wat er nog meer volgt.

    BeantwoordenVerwijderen