zondag 7 september 2014

Quilttentoonstelling Arnhem

Zaterdag met een vriendin naar de quilttentoonstelling in Arnhem geweest.
We begonnen met ...

Hierna gingen we alle moois bekijken. 
De Foto's hiervan laat ik op het volgende blog zien, dan blijft het nog een verrassing voor de mensen die nog gaan. Nog even geduld dus.

We hebben na afloop de winkeltjes bezocht. Veel mooie stofjes, pakketjes, etc. gezien.


Bij Atelier Hartendief kocht ik:

Bij Cordi Atelier vond ik nog een paar stofjes die ik bij de quilt voor Sophie kan gebruiken.

Een geslaagde zaterdag. Veel inspiratie opgedaan. Mocht je nog tijd hebben: het is een aanrader.

Fijne zondag,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Ja, dat zal best genieten geweest zijn... De foto's beloven wel wat!
    En wat een leuke stoffen heb je aangeschaft; tja, je kan er eigenlijk nooit genoeg hebben. Maar ik vind het wel een dure hobby..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dit was dichtbij, maar ik had helaas geen tijd. Een aantal jaren geleden ben ik er geweest en vond het toen erg leuk. Mooie stofjes voor de quilt van Sophie. Het bovenkantje van het pakketje van Hartendief is ook al veelbelovend. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen