woensdag 15 oktober 2014

Breiwerk

Ik moest nog 1 mouwkop breien van mijn vestje. Ik brei vaak als we een langere rit met de auto maken. Daardoor lukte het om het laatste stukje te breien.
Alle onderdelen zijn klaar.

De schouders aan elkaar gezet en het boordje en de biezen gebreid. Gisteravond alles even met veiligheidsspelden in elkaar gezet en gepast. Heerlijk zacht en voelt licht, net zoals in de winkel. Even wachten op goed licht voor het in elkaar naaien.


Zodra het helemaal klaar is en geblokt, maak ik een betere foto.

Op mijn vorige blog hebben Betsy v/d D, Marian (Creahoekje) en Elizabeth (Busy Bessie Creatief) gereageerd op mijn weggevertje. Willen jullie je adres sturen (dientjedini@gmail.com) dan stuur ik jullie in de loop van volgende week de tijdschriften.

Fijne dag,


Dientje

5 opmerkingen:

  1. Je kunt wel zien dat het een heel zacht en aaibaar vestje is...
    Wat zal dat lekker dragen, en het is ook nog eens heel mooi qua kleur!
    Leuk dat er een tijdschrift mijn kant op komt, dankjewel Dini...
    Ik zal straks even een mailtje sturen.

    Groetjes en fijne dag, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.. dat vestje ziet er lekker warm en zacht uit!!
    Is ook heel goed te combineren, omdat er zo veel kleuren in zitten...
    En wat leuk dat ik ook nog eens post van je kan verwachten!!
    Super!!
    Ik ga je zo mailen!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig garen, het lijken wel aquarelkleurtjes. Je hebt een heerlijk vest gebreid.Wat zal het heerlijk dragen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, een vestje klaar voor het weer kouder wordt, ziet er mooi uit!
    En wat ontzettend leuk, dat ik wat van je tijdschriften mag hebben, daar ben ik
    echt heel erg blij mee. Die Franse borduurbladen zien er zo mooi uit, leuk dat
    ik erg straks eentje tegemoet kan zien.
    Zal je vanavond even mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ben je toch een breiwonder, prachtig je vestje. En erg lief dat je je tijdschriften afgeeft

    BeantwoordenVerwijderen