dinsdag 30 december 2014

Na de quilt voor Sophie.. .

Sophie heeft zondagavond al heerlijk onder de quilt gelegen.

Ik had zo hard gewerkt aan de quilt van Sophie dat ik niet goed op mijn werkhouding had gelet. Gevolg paar dagen zeurende pijn in de rug.
Dus maar even een andere activiteit, haha. 
Dus lekker relaxed zitten, beentjes omhoog, kussentje in de nek, Top 2000 aan en dan bijvoorbeeld de laptop opschonen. Vlak voor de Kerst nog een Computerbril gekocht. Op mijn werk moest ik steeds vaker mijn hoofd achterover doen om goed te zien door het multifocale leesdeel. Arbo technisch helemaal fout, dus ... Zo relaxed zittend komt deze bril ook van pas met de laptop.

Breien is ook iets wat ik zo heerlijk zittend kan doen. Dus heb ik de Rosina omslagdoek weer gepakt, zie ook hier en hier.
Ik ben nu zover.


Heerlijk ontspannen.

Fijne dag.


Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten