woensdag 7 januari 2015

Kerst wandkleedje

Op 30-08 ben ik met mijn schoonzus naar Lohuis-Tijhuis geweest, tijdens de Open Huisdagen, zie hier. Ik heb toen dit pakketje gekocht om een kerst wandkleedje te maken.

Ik had nog geen tijd gehad om hier mee bezig te gaan omdat ik de quilt van Sophie af wilde hebben. Ik had gedacht dat ik die quilt voor kerst af zou hebben, zodat ik met kerst aan het wandkleedje kon werken. Ik heb mijn schoonzus gevraagd of zij voor mij een achterkant stofje wilde kopen. We zouden elkaar 1e kerstdag toch zien.
Zij heeft de boodschap gedaan, maar ik had de quilt niet af, snik, snik.

Oudjaarsdag leek me wel een gelegenheid om hiermee te beginnen. Alles te voorschijn gehaald. Helaas ik had mijn snijmat en mes niet meegenomen. Ik had geen zin om hiervoor extra naar mijn huis te gaan. Tenslotte had ik genoeg andere spullen bij me, zie vorige blog.

Gelukkig duurt het nog even voordat het kerst is, :-). 
Het ligt nog wel in het zicht. Ik wil het binnenkort snijden, naaien en begin maken met quilten. Dan is het zeker op tijd klaar, haha.

Fijne dag.


Dientje

1 opmerking:

  1. Als je dan maar niet 'vergeet' het vóór Kerst weer voor de dag te halen! ;-)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen