woensdag 18 februari 2015

Handwerkbeurs 2015 Zwolle

Zaterdag met M naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. We waren op tijd, de beurs was nog niet open. Als je dan zo'n hal vol wachtende beursbezoekers ziet, ben je even niet vrolijk haha.
Toen we eenmaal naar binnen konden, zag je er al niets meer van.
Ik had een lijstje gemaakt van stands die ik wilde bezoeken. Samen een route bepaald en kijken maar. Veel borduurwerk, volgens mij meer dan vorig jaar. Veel quiltbenodigdheden en veel mooie brei/haakgarens. Er waren 3 workshoppleinen, in mijn beleving ook meer dan vorig jaar. 
Genoten van demonstraties, mooie stands.

Niet zonder iets thuisgekomen.
Bij Marcha van de Quiltster kocht ik het patroon van het quiltje Butterflies. En ik wilde ook kijken naar andere dingen die ik op de site had gezien, bijv. Laundry Basket Quilts Aurifil Kit 'Little Love'. Vergeten, dus thuis alsnog besteld. Hopelijk heb ik geluk en is het er nog. 

Bij Mikilon uit Olst hadden ze een stofpakketje voor het Butterflies quiltje. Na enige denkmomenten toch gekocht.



Ook een setje met tussenvulling, achterkantstof en bies.

Tot slot bij Meeuw gekeken naar de quiltstandaard, geprobeerd en ....
 gekocht.

Verder heb ik me kunnen beheersen. Veel moois gezien., ideeën opgedaan. Misschien volgend jaar weer, :-) !

Fijne dag.



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Ik ben geslaagd voor mijn achtergrond stof bij Elly Prins. En wist me verder te beheersen. De vlindertjes zijn wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo'n dag. Goed dat je een soort van route had. Mooie buit en vooral die quiltstandaard, fijn dat je die nu hebt.

    BeantwoordenVerwijderen