zondag 22 november 2015

Vrije Woensdag

Afgelopen woensdag ben ik op zoek geweest naar achterkantstof voor de kerstboom. Nog geen succes gehad. De afwerking moet dus nog even wachten. 
Het geheime project schiet op. De deadline zal gehaald worden.

Ondertussen heb ik mijn handwerkkast geordend, ik was de zolder toch aan het opruimen.

Op zolder heb ik ook een tafel ter beschikking. Hier staat mijn naaimachine en ligt een grote snijmat. En als je daar toch bent, kun je ook alvast wat snijden voor de Switch. Niet dat ik daar op dit moment aan toe kom, maar ...

Wat ook al lang ligt te wachten op het vervolg zijn de  Savannahs Ohio Stars. Moest nog worden gedubbeld en gequilt. Het dubbelen is nu eindelijk gebeurd.

Het was een productieve woensdag.

Fijne dag,



Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten