donderdag 3 december 2015

Boodschappen

Zaterdag wilde ik een familiebezoek combineren met een bezoek aan Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal. Een deel van het bezoek ging niet door omdat er andere plannen waren gemaakt. 
Omdat ik flexibel ben, heb ik wat anders bedacht. Samen met een schoonzus, die in de buurt van Lohuis-Tijhuis woont, koffie gedronken en naar de winkel.
De 'Buit':
Achterkant voor de kerstboom. Deze stof zit ook al in de boom. Houten knoopjes in de vorm van een ster en Engeltjesknoopjes. Om alles door te pitten een donkergrijs met goud garen gekocht.

Hier iets beter te zien. Her garen lijkt zilver ipv. goud.

Voor het 'geheime' project ook een achterkant en stof voor de bies gekocht.

Voor een vlinderquilt voor mij zelf achtergrond stofjes.

Omdat ik het zo leuk vind en denk weer tijd te hebben, heb ik mij ingeschreven voor de BOM The Joys of Life in maart 2016.
Foto van de site van Lohuis-Tijhuis

Een geslaagd uurtje 'winkelen'.

Fijne dag.


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt toch een geweldige invulling gevonden voor de overige tijd!
    Prachtige en sfeervolle stofjes heb je gekocht, Dini...
    En wat een mooie quilt die je van plan bent te gaan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie dingen weer! Dat quiltgaren is prachtig ook met dat subtiele goud erin!

    BeantwoordenVerwijderen