maandag 8 februari 2016

Nuttig weekend

Lag zaterdag het 1e exemplaar van de WIEKE in de bus. Ziet er goed uit. Het werd aangekondigd als de nieuwe Ariadne. Misschien dat dat nog komt, maar dat vond ik nu nog niet. De Ariadne was gevarieerder met technieken. De sfeer is een beetje Flow, vind ik. Het is een leuk initiatief, daarom heb ik een abonnement genomen. 

Vrijdagavond een stuk gequilt aan mijn hexagondeken. Het binnenstuk is op 2 rijen na klaar. Hier geen nieuwe foto van gemaakt, daarom ter herinnering deze uit 2014. Ik moet nog bedenken wat ik in de rand ga doen.

Deze week steeds een stukje aan de 4e rand van Fleurtje genaaid. Zondagochtend was deze ook klaar. Nu nog alle randen en hoeken aan elkaar naaien. Zo gaat het worden, met een klein wit biesje er om heen.

Eigenlijk had ik er geen tijd voor, maar toch op zondag tussen alle andere dingen door een stel harten genaaid. Deze zijn voor mijn werk. Hoewel mijn doelgroep niets heeft met Valentijn, oude en vaak zeer zieke mensen, wil ik toch proberen een paar harten te laten vullen. Mocht het niet lukken dan blijven ze wel liggen voor iets anders. Op de foto zie je een deel van de harten en nog niet omgedraaid.

Ik heb mijn weekend weer Nuttig Besteed, haha.

Fijne dag.



Dientje

3 opmerkingen:

  1. Jij bent lekker druk geweest met van alles en nog wat. Het wordt wel heel erg leuk allemaal en je schiet zo lekker op, alles bijna klaar. Fijn gevoel moet dat geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent ook druk bezig met afmaken. Geeft altijd een voldaan gevoel.
    En hier lag ook een Wieke in de bus en ook niet helemaal wat ik er van hoopte. Misschien volgend keer beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met recht Dientjes bezigheden dus....
    Het worden mooie werkstukken!
    En dat tijdschrift van Wieke... ik geloof dat ik 'm mezelf maar kado doe een deze dagen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen