vrijdag 25 maart 2016

Les Coches 2016 vervolg

Woensdag was het mistig en koud. 3 van ons clubje van de 5 zijn op pad gegaan, maar waren binnen een uur terug.
Koffie gedronken en daarna werd er gelezen, gecomputerd en natuurlijk de lapjes. Een 3e blok van de Challenge werd gemaakt, rechter.

Toen was ik het gepeuter met de kleine onderdelen van de Challenge even zat en ben verder gegaan met de Switch. Dit gaat wat sneller, dus 2 blokjes klaar.

's Avonds was het opgeklaard met de zon op de toppen aan de overzijde van het dal, richting Bourg st. Maurice. Daar moet de Mont Blanc ook ergens liggen.

Donderdag was het weer lekker zonnig, dus weer naar Les Arcs om naar de Aiguille Rouge te gaan.
  

Met deze gondel kwamen we op de Aiguilles Rouge, prachtige vergezichten.

Om ongeveer half 3 weer met de Gondel naar de kant van La Plagne. Ik ben naar het appartement geskied en de anderen hebben nog een aantal afdalingen gedaan. 
Had ik mooi tijd om mijn blokjes en breiwerk te fotograferen.
Designwall van een oude theedoek, met de doosjes met voor geknipte blokken als gewicht erop.
Mijn Breiwerk.

Detail, is nu ongeveer 12 cm hoog.

Daarna nog even in de zon gezeten en alvast met een nieuw blokje Switch begonnen. Het uploaden van de foto's duurde zo lang dat ik inmiddels dit blokje al klaar heb.

Fijne dag,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes en prachtige foto's, gezellige kleurtjes heeft je breiwerk. Geniet lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vermaakt je wel zie ik met vakantie vieren en je hobby, heerlijk toch.............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen