donderdag 14 juli 2016

Weer een week ...

Voorbij.
We kregen een logé.

De dames houden ons wel bezig. Ze doen bijna alles synchroon.


Voor mijn gevoel bijna niets gedaan, maar dat lijkt zo.
Ik naaide een een zakje om geld in te doen voor een feest. De vlinder zat tussen de geërfde stoffen, geknipt en al met vliesofix erop. Ik had het al op een stofje genaaid met een festonsteek. Nu had ik er een bestemming voor.

Blokjes genaaid voor de Switch en nieuwe blokjes gesneden. Het schiet al aardig op.

En genoten van de nieuwe Quiltmania. Er staan weer leuke quilts in.

Op naar een nieuwe week. De logé blijft nog tot maandag, drukke week en weekend. En tussen alles door ga ik verder met mijn blokjes.

Fijne dag,


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Gezellig zo'n loge, en de foto's van quiltmania zijn erg mooi, genieten denk ik. Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, wat een lekker stel naäpers!
    Je doet altijd veel meer dan je denkt, Dini...
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch wel gezellig zo'n logeetje.
    Fijn weekend en hopelijk heb je nog tijd om te handwerken.

    BeantwoordenVerwijderen