maandag 3 april 2017

Kado

Afgelopen donderdagavond kreeg ik een surprise party van mijn collega's voor mijn 40-jarige trouwdag.
We hadden een super gezellig etentje. Ik plaats hiervan geen foto's omdat er teveel mensen opstaan.
Behalve het etentje kreeg ik ook een boek. Ik had het bijna zelf besteld, gelukkig niet gedaan.
Het past goed bij mijn Hygge haakwerk.


Zomaar een paar bladzijden gefotografeerd.



Ik vind het een heel leuk Kado.

Collega's nogmaals HARTELIJK BEDANKT.

Groet,


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie huwelijksjubileum, attent cadeau kreeg je van je collega's, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst van harte gefeliciteerd! Wat superleuk van je collega's... Dat boek ziet er heel aantrekkelijk uit en ze weten ook wel precies waar jij blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verrassing van je collega's. Het boek past idd helemaal bij de sjaal. Natuurlijk ook nog mijn felicitaties voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen