donderdag 29 juni 2017

2017 Vakantiewerk

Zoals altijd veel meegenomen, genoeg voor 3 maand, haha. Je weet maar nooit. Stel je voor dat je noodgedwongen veel binnen / buiten moet zitten en je hebt niet genoeg bij je om te doen, haha.
Maar goed, ik had me wel een paar doelen gesteld. 2 zijn er gehaald en 1 niet.

Mijn Hommage aan Jo had ik bijna af, nog een bies aan 1 rand en tegen zomen. Ik twijfelde nog even of ik deze mee zou nemen. Aangezien we bij de dochter van Jo zouden logeren leek me dit passend om toch mee te nemen. Dus deze was als 1e aan de beurt toen we in de Gers waren.
Links bijna af, rechts klaar op een label na.

Mijn onderweg breiwerk, het top-down vest van Isabell Kraemer. In maart heb ik een bijna af mouw uitgehaald omdat deze te smal was. Ik was al een eindje op weg met een aangepaste mouw en had gedacht deze vakantie beide mouwen af te kunnen breien. NIET gelukt. Door de warmte en de korte reis afstanden heb ik minder gebreid dan gedacht. Één mouw is klaar, de 2e zo'n 10 cm op weg.

De Switch. Ik wilde minimaal 3 rijen klaar hebben, gelukt. Rij 3 moet nog aan de andere 2 genaaid worden. Nu nog 2 te gaan. Mooie voetjes trouwens, haha, anders kon ik de foto niet nemen.

Ook heb ik aan mijn omslagdoek gehaakt, als het licht minder was of ik wat anders wilde doen. Ook tijdens het koken was dit een aardige karweitje.

Mijn sterrenquilt had ik ook meegenomen, omdat hier ook veel lapjes van Jo inzitten. Dat vond ik wel passend. Hier heb ik voornamelijk de eerste week wat aan gedaan tijdens de logeerpartij.
Ik heb al een nieuwe rij klaar gelegd, boven, en aan de zijkant rechts moeten er ook nog 3 genaaid worden.

Ook in dit opzicht is de vakantie geslaagd, heerlijk fröbelen in de schaduw.

Fijne dag.



Dientje

7 opmerkingen:

  1. Je hebt toch heel veel gedaan hoor! En allemaal even mooi. Van de Switch heb ik nu de eerste rij af. Een begin. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dat je naast al het vakantievieren nog zoveel kon handwerken. Ik neem ook altijd van alles (lees: teveel) mee maar kom vaak maar aan weinig toe....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is heerlijk om al die handwerkjes bij je te hebben op vakantie. Beter te veel dan te weinig, zo denk ik ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vakantie en zonder handwerkers en leesvoer dat kan bij mij ook niet hoor. Maar je hebt goed je best gedaan zeg, allemaal even mooi .........liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Juist de afwisseling van uitstapjes maken en dan weer een poosje bij de caravan zitten, maakt het leuk vind ik..
    Je hebt best veel kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best veel gedaan zeg en zo mooi allemaal. Heerlijk zo'n vakantie met allerlei handwerkjes. En beter teveel bij je te weinig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou ik herken dat wel Dini. Moet altijd veel handwerk en boeken bij me hebben, anders slaat de paniek bij voorbaat toe: stel je voor dat je niets meer te doen hebt!
    Gelukkig heb ik tegenwoordig een e-reader, dat scheelt een hele tas bagage :-)
    Je bent lekker opgeschoten met alles.

    BeantwoordenVerwijderen