donderdag 27 juli 2017

Pakjes dag

Dinsdag leek het wel pakjes dag.

Omdat ik zelf niet voor september in Zwitserland kom, had ik mijn Zwitserse vriendin gevraagd om voor mij te kijken naar een patroon van de Internationale Row by Row. Zij woont niet ver van Bern en Patchart doet ook mee. Ik wist al wel dat ze het patroon gehaald had en opgestuurd. Dinsdag kwam het dan.

Behalve het patroon heeft ze ook het bijbehorende stofpakketje voor mij gekocht. Laten we het maar snel uitpakken.

Stofjes met allerlei Zwitserse motieven. Leuk.

Het 2e pakje was stof die ik had besteld voor het Cathedral Windows gordijn, zie hier. Nu kan ik weer verder.

Fijne dag.



Dientje

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk die Row! Ik had er wel al over gelezen bij Aljona. Koop jij dan alle patroontjes bij alle quiltwinkels?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De patroontjes zijn gratis. Stofpakketjes kosten geld. Ik haal ze bij mij in de buurt of vraag of iemand wat voor mij mee wil nemen als die in de buurt is.
      Er is ook een Dutch Row via internet. Kijk bij de quiltster, the log cabin of ... Die laatste heb ik niet paraat maar staat bij de anderen op de site.

      Verwijderen
  2. Mooie stofjes allemaal, handig zo'n vriendin in het buitenland, ben benieuwd hoe het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuk pakketje uit Zwitserland. Die zwart witte stof lijkt wel knipwerk, erg mooi!
    Fijn dat je nu ook verder kunt met het gordijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! En het is nog lang geen 5 december.. Maar waarom zouden we niet wat vaker pakjesavond/dag doen?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal mee eens, 😉. Misschien moeten we dat maar invoeren. 😂
      Groet, Dientje

      Verwijderen