maandag 6 november 2017

65 jaar

Vorige week moest ik er aan geloven: mijn 65e verjaardag.
Nu wil ik niet zo graag in de belangstelling staan en dat weten mijn collega's. Maar daar hebben zij geen boodschap aan. Dus was de afdeling versierd. Ik werd ontvangen door 6 oude dames. Heel erg leuk. 
Ik kreeg van hen een dienblad gevuld met allerlei kersendingen; thee, bonbons, kaars, theemuts

Helemaal rechts nog de Golden Oldie Badge en schortje.


En om te ontspannen een boekje getiteld Lagom. Volgens mij de Zweedse Hygge.

Van de collega's psychologie (daar werk ik ook een dagdeel voor als secretaresse) kreeg ik iets van Rituals.

En een recept voor Vriendschap en leuke servetten.

Toen ik thuis kwam stond er een grote bos bloemen.

Omdat mijn schoonzus 4 weken geleden is overleden, wilde ik geen groot feest. We hebben zondag met zwagers en hun kinderen en kleinkinderen geluncht bij Nunu in Schalkhaar. Dit was erg gezellig en ik ben weer erg verwend.
Douglasbon.

Een fles wijn en een bon van Lohuis-Tijhuis.

En nog een grote bos bloemen.

Het was heel gezellig.

Nog 1 jaar werken en dan mag ik met pensioen. Wel een raar idee. Vanaf mijn 18e heb ik fulltime gewerkt en dan bijna stoppen. Wat dat gaat worden, ontdek ik dan wel weer.

Fijne dag,


Dientje

7 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd. Gek idee eigenlijk, een paar jaar geleden was dit nog de mijlpaal, nu is die een jaar opgeschoven. Je bent goed verwend door iedereen, leuk al die spulletjes en bonnen, maar dat kersenpakket vind ik geweldig, fijn om zo'n thema-pakket te mogen ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd Dientje. Een heuse mijlpaal. Deze heb ik in augustus gehaald. En ik vond het helemaal niet erg. Die dag heb ik met 27 vrouwen gevierd; (schoon)dochter, (schoon)zus (sen) en vriendinnen. Een heerlijke dag. Ik werk al bijna 4 jaar niet meer, maar ik kan je verzekeren dat het heel snel went, en dat je zelfs tijd te kort zal komen. Ha, ha! Je bent goed verwend met cadeaus en bloemen. Dat hoort er toch ook wel een beetje bij toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook niet bang dat ik mijn tijd niet vol krijg, haha. Wel wennen aan de nieuwe structuur. Ik heb nog een jaar om er naar toe te leven.

      Verwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd, fijn om het zo te mogen vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd, Dini! Ik had je echt helemaal geen 65 gedacht...
    Wat een leuke collega's heb jij zeg, dit is tof wat ze voor je doen. Nou, ik geloof niet dat jij je ooit gaat vervelen hoor als je niet meer hoeft te werken...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wordt vaak 10 jaar jonger geschat. Dat straalt natuurlijk door. Vervelen zal ik me zeker niet. De nieuwe dagstructuur zal wennen zijn, maandag zie ik dan wel weer. Gr.

      Verwijderen
    2. Is natuurlijk maar dan i.p.v. maandag.

      Verwijderen