donderdag 27 november 2014

Fussy sterren

Zaterdag was ik voor de afwisseling mijn stofjes, die ik kocht bij Petra Prins tijdens de workshop, aan het bekijken en keek naar de mogelijkheden. Ik kon de verleiding niet weerstaan om alvast wat te knippen. En te naaien.


Wat schets mijn verbazing toen ik zondag de blog van Eefs Needle onder ogen kreeg. Zij had dezelfde Fussy Ster gemaakt.
Foto van Eefs Needle

Maandag in mijn kerststofjes zitten rommelen. Misschien had ik een geschikt stofje voor een Fussy Kerstster voor mijn werk.

Dinsdag heb ik op mijn werk, samen met een vrijwilliger, een ster voorbereid voor de kerst. Het naaien komt nog.

Fijne dag.



Dientje

3 opmerkingen:

  1. Leuk die sterren en grappig dat je precies dezelfde ster tegen komt op een blog.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het eerste stofje vind ik ook wel heel erg mooi voor die sterren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke techniek, het lijkt wel stof veranderen!
    Dit kan natuurlijk lang niet met alle stofjes..., je gaat er ook wel anders van naar stofjes kijken denk ik. Dat iemand nou precies hetzelfde maakt, dat is toevallig...!

    Fijn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen