donderdag 21 juli 2016

Tijd

Vliegt weg. Werken, afspraken, feestjes en logé.
In de tijd die ik over had, heb ik weer blokjes voor de Switch gemaakt. 

Het plan is om 3 september met M. naar Jookies in Eibergen te gaan. Er is daar een tentoonstelling ter ere van 10 jaar Jookies. Ellen van Ellie 's Quiltplace, ontwerpster van de Switch, komt daar ook. Dan wil ik een stuk van mijn Switch klaar hebben.
Dus heb ik er weer een paar klaar.

Volgens mij heb ik al bijna genoeg. Ik twijfel of ik de geappliqueerd rand er om zal doen of meer blokjes en een rand. Zo zou het moeten worden.

In het weekend zal ik ze eens uitleggen.

Zondag was er teveel wind om buiten met mijn Switch bezig te zijn. Ik moest steeds achter de weg gewaaide stukjes aan. Toen heb ik Fleurtje weer gepakt en heb weer een stukje gequilt. Mijn bodyguards lagen weer in de buurt.

Logé Senna is weer naar huis. Rust voor de buren, want ze schijnt wel veel geblaft / gejankt te hebben.

Fijne dag,


Dientje

4 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes in prachtige kleuren. Ik vind de switch erg mooi, vooral die geappliceerde rand, die maakt het spannend. Maar misschien denk ik dat alleen maar omdat ik ook met een quilt van hexjes bezig ben met een geappliceerde rand er om heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is mooi die blokken met zo'n bloemenrand en Fleurtje natuurlijk ook. Voor elke weertype een handwerkje. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je al veel blokjes gemaakt! Ik zou helemaal voor de bloemenrand gaan, vind ik er zo mooi bij...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je quilt word lekker vrolijk zeg en een rand ja misschien wel mooi om te appliceren................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen