zondag 28 december 2014

AFFO

De afgelopen dagen hard gewerkt aan de quilt van Sophie.
Had deze 1e kerstdag klaar willen hebben omdat ik haar dan zou zien.
Dit is helaas niet gelukt, maar 2 dagen later was het dan wel zover. We rijden straks even (haha, woont in de buurt van Bad Bentheim = uur rijden) langs om het af te geven.
Ik ben er mee in mijn sas. Qua kleur vind ik het een beauty.
Kijk maar mee.


Ik zie nu dat niet alle foto's scherp zijn.





Ik had minder tijd ingeschat voor het maken van deze quilt. Een goed leermoment dus.

Afkicken nu. Haha, er liggen nog wel een paar dingen (sterren, hexagonnen) en een breiwerk.

Fijne zondag.


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk geworden...vrolijke kleurtjes..bloemetjes...vlindertjes...wat zal ze daar blij mee zijn !!!!!
    Fijne dag..;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor en lekker vrolijke kleuren, prachtig cadeau! Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, deze quilt is niet alleen geslaagd qua kleur, maar hij is echt helemaal geslaagd!
    Wat een beauty ... en wat een leuke details...
    Ik vind hem geweldig, Dini!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen