woensdag 24 december 2014

Even weggeweest

Vanaf begin november loop ik al met een fikse verkoudheid / griep. Tel daarbij op een buikgriepje en migraine, nou dan weet je het wel.
Toch maar aan de medicatie en nu knapt het redelijk op.
Ook nog extra gewerkt en allerlei afspraken waren de afgelopen weken erg vol. Ik had dan ook geen puf meer om een blogje te schrijven.
Wat heb ik allemaal wel gedaan:
Gewerkt aan de quilt van Sophie, bijna klaar, dus binnenkort te zien.
Voor het werk heb ik een paar sterren (Fussy) gemaakt, zie ook hier.


Stukje aan de Rosina omslagdoek gebreid, geen foto.
En verder een beetje gerommeld.

Op mijn werk ook wat versiering opgehangen. Mocht niet teveel van de deelnemers. Tja, wat doe je dan.
De slinger met watten was met Sinterklaas al gemaakt en moest erbij van de dames.

Vorig jaar heb ik het een en ander gehaakt en gebreid.

Het hart hebben we opgeleukt met kleine kerstballetjes en engeltjes van kerstband.

Een verpleegkundige die in de ziektewet is heeft leuke engeltjes en kerstboompjes gehaakt.

De engeltje komen niet zo goed uit.

Voor vandaag weer even bij gepraat.

Fijne dag.



Dientje

1 opmerking:

  1. Ja, het was wel even stil op je blog en ik dacht eigenlijk dat je letterlijk weg was geweest... een leuke trip of zo...
    Maar dit was minder leuk om je zo te voelen en dan nog zo druk met van alles. Logisch dat het bloggen er even bij in schoot!
    Ik vind je sterren zo mooi, je hebt de slag goed te pakken denk ik.
    Hele fijne kerstdagen gewenst Dini, met allen die je lief en dierbaar zijn!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen