maandag 11 september 2017

Weekend beslommeringen

Binnenkort hebben we een weekje vakantie. Vanwege verjaardagen, ziekenbezoek en andere afspraken in Twente wilden we weer gaan kamperen in Ootmarsum. 
foto vorig jaar

Het plan was om zaterdag de caravan op te halen en het weekend daar alvast naar toe te gaan. Vanwege het slechte weer vrijdag en zaterdagochtend hebben we hier van af gezien.
We hebben geen voortent, dus kunnen we met regen alleen maar binnen zitten. Dat is het ook niet. Daarom hebben we ons georiënteerd en zijn zaterdag naar Enschede gegaan om bij Fortex te gaan kijken naar een voortent.

Onze schoonzus ligt in Enschede in het ziekenhuis en ik heb haar een bezoek gebracht terwijl man en hond gingen wandelen. Tot nu toe heb ik haar voornamelijk 's avonds bezocht en heb nooit het voorplein van het ziekenhuis gezien, maar nu wel. Daar zijn gezellig plantvakken aangeplant en metalen kunstbomen neergezet. Deze bomen geven allerlei kleuren af. Ik had geen fototoestel bij me en ik heb niet gedacht aan mijn mobiel, stom stom.

Omdat we lang niet in Enschede geweest waren zijn we het centrum doorgelopen. Meestal lopen we een serviezenwinkel in om te neuzen, dus ook deze keer, bij de firma Stolker.
Daar liepen we, niet letterlijk, tegen een platte vaas aan. De beschildering deed ons denken aan Miro. Ja, het eind van het liedje is dat deze nu bij ons in de vensterbank staat. Wij vinden hem prachtig.

Zondag zijn we naar de open dag van Skipromotion Deventer geweest en hebben onze 26e seizoenskaart gehaald. Binnenkort beginnen we. Behalve de skischool is er ook Bounz (veld met trampolines) en dit jaar voor het eerst Padel Tennis.

Al met al een goed weekend.

Fijne dag,



Dientje

2 opmerkingen:

  1. Bijzondere vaas zeg! Heel mooi! Heeft idd van Miro weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik het linkje van de servieswinkel aanklik, herken ik het. Dat is een hele mooie winkel, leuk dat jullie daar zo tegen deze bijzondere vaas aanliepen.

    BeantwoordenVerwijderen