vrijdag 13 april 2018

Handwerkcafé

Vorige week woensdag ben ik weer naar het handwerkcafé geweest.
Kleine opkomst door zieken en andere afmeldingen.
Jeltje van Essen van de Quiltshop 100 Rozen  vertelde wat over een aantal van haar quilts.


Een van de dames was 80 jaar en leerde nu patchen en quilten. Zij volgde een basiscursus en vond het nogal moeilijk.

De vorige keer werden er quilts vertoond die voor vluchtelingkinderen waren. Ik had nog stofjes (3 grote tassen) waar ik niets mee zou doen. Deze heb ik gedoneerd. Als dank kreeg ik wat scraps, linksboven. Ik kocht een achtergrondstof met linnenstructuur, rechtsboven. De 2 uilen stofjes kon ik niet laten liggen, onder.

Het bureaulampje kon ik ook niet laten liggen voor die prijs, €8.

Het was weer een gezellige middag.

Fijne dag,




Dientje

2 opmerkingen:

  1. Wat een groot handwerkcafé... Zo leuk om met elkaar te zijn, dat mis ik hier wel hoor..
    En je deed ook een leuke ruil!

    BeantwoordenVerwijderen