zaterdag 1 juni 2013

Vakantiepost

Woensdag werd er een pakje bezorgd voor B. Een vakantiegroet uit de Gers, Frankrijk.


Les Vélo Maniacs. Een Frans stripboek over fietsen. Leuke hilarische situaties en goed om de taal te leren / verbeteren.

Donderdag viel er voor mij een pakket door de brievenbus. Een mooie envelop met daarin:


Een tijdschrift over patchwork met hexagonnen. Een theedoek met uilen erop, dacht eerst dat het een overhanddoek was. En 3 quiltstofjes, fat-quaters, in groen. De lapjes waren al in Tarbes gekocht en toen had ik het in dit bericht over groene stofjes. Toeval? Ik vind de stofjes mooi. En in het tijdschrift staan leuke dingen.

Bedankt A & P, ook voor de fietsmaniakken.
Ik ga deze stofjes niet gebruiken in de Savanna's Stars. De kleur past niet bij hetgeen ik heb uitgezocht. Ik laat ze liggen voor een ander project.

Het vestje is nu ongeveer 10 cm hoog.


Het is heerlijk breien omdat het zo zacht aanvoelt. Het is rot breien omdat je snel een steek te diep insteekt. Heb al een paar naalden moeten terugbreien, haha.

Nu moet het breiwerk maar even weer in de tas, snik. Eerst ander breiwerk.
De Kip nog worden ingepakt. Genoeg te doen deze week.

Nog een fijn weekend.
Groetjes,

Dientjedini

Geen opmerkingen:

Een reactie posten