dinsdag 10 juni 2014

Handwerkbagage

Jullie hadden nog een foto tegoed van de handwerkspullen die ik alvast voor de vakantie had klaargemaakt.
Zoals ik al zei, veel te veel.



Dan gaat de Ereader ook nog mee en natuurlijk een laptop of tablet.

Ik hoop dat ik veel ongebruikt mee terug kan nemen. 
Ik zal t.z.t. wel laten weten wat er allemaal gedaan is.

Vrijdag kreeg ik de stofjes binnen die ik bij Soed Idee had besteld. Ziet er goed uit.


Voorlopig geen verveling aan deze kant.

Fijne dag.



Dientje

2 opmerkingen:

  1. wat een handwerktasje om mee te nemen, Zo lekker als je kan kiezen. Wat een mooie lapjes blauw. Ik ben gisteren ook de hele dag met blauw bezig geweest, de quilt van onze zoon. Geniet van je vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, maar dat gaat wel goed in de vakantie met handwerken! Heerlijk om wat te variëren. Ik houd ook enorm van blauw, dus je lapjes vind ik prachtig!
    Wanneer ga je op reis?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen