woensdag 10 september 2014

Quilttentoonstelling 2014 Foto's

Hierbij de foto's die ik gemaakt heb.
Replica antieke quilt

Detail van de rand.
  
Square Dance
  
Onderweg. Deze quilt is op de posters en voorpagina catalogus te zien.

Red Diamonds.

Geen titel.

 Different Women 1. Deze quilt moet je in het echt zien, zo is het te plat. 

 Skyline van Deventer.

Wie wat bewaart ...

Bezakt en verroest.

Detail.

 Second life.

 Op de achterkant allerlei labels, geweldig.

Shirt en Sherrif.

Ronde Bargello.

Zweedse Liefde (topje, linksboven) en Dassenjapon (rechtsonder).
 Seasons.


Detail.

Mistery Wheel.
 Willem.


 M'n gepimpte bloementuin.

 Van recht naar rond.

 Levenswiel.

Een natuurlijke kringloop.

Staphorst.

Hollandse Bloemen.

 Perzisch Tapijt.

Detail.

Kringloop.

Bloemenpracht.

Detail.

Detail.

Rust na werken.

 Detail middenstuk.

Passen en meten.

 Detail Merkwaardige Streepjescode, Allemaal kledingmerkjes.

Sterrenslag.

 Litha.

 Eucalypta.

 Met elkaar verbonden.

 Linnen-goed 

 Detail.

Maar de grootste daarvan is de liefde.

Shanghai Star.

 Detail rechter onderhoek.

Kleuren spatten er vanaf. 

Antieke Gildequilt.

Stand Quiltersgilde.

En dan was er nog veel meer wat ik niet gefotografeerd heb. Ik hoop dat jullie ook genoten hebben.

Fijne dag.


Dientje.

2 opmerkingen:

  1. dank je wel voor de foto's, ik kon niet gaan maar wat een mooie quilts hingen er. Zo heb ik toch nog even kunnen genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow.... zo iets moois te kunnen maken....
    Daar moet ik altijd even van zuchten!
    Maar wat leuk dat je ons ervan mee laat genieten!!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen