zondag 26 april 2015

Hexen en ...

Om mijn hand te ontzien, overbelast of ... , heb ik het quiltwerk maar even weggelegd. Jammer, want het ging zo lekker.
Nu heb ik nog wel andere dingen liggen, dus vervelen is er niet bij. Ik heb de werkjes genomen die niet zwaar in de hand liggen en geen kracht kosten. Ik neem meer pauzes.
Ik heb de onderdelen van mijn applicatielapje genaaid. Het moet nu nog op de ondergrond worden genaaid volgens de dubbele applicatiemethode. 

Verder heb ik van de stofjes, die ik bij Atelier Hartendief gekocht heb, 


Hexagonnen geknipt en om kartonnetjes genaaid.

Vrijdagavond mijn sterren gepakt en combinaties met de hexagonnen gemaakt.

De foto is 's avonds gemaakt en daardoor wat donker. Ik denk dat het ongeveer zo wordt. Er zal nog wel met de kleuren geschoven worden. 
Voorlopig kan ik hier ook nog mee verder want ik heb nog niet genoeg sterren en hexen.

Fijne zondag.


Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten