maandag 18 november 2019

Weer een week voorbij

In het vorige blogje liet ik de stoffen zien die ik gekocht had om samen met de witte, sterren stof te verwerken.
Ik sneed blokken van 8,5 inch en sashings van 2,5 x 8,5 inch, die ik aan elkaar naaide. Het wordt een knuffeldeken voor een familielid die de knuffel goed kan gebruiken.

Na 3 rijen het geheel uitgelegd.


Zaterdagavond was ik zover. Nu nog een achterkant en nadenken over de afweking, doe ik een border of alleen een biesje. En hoe ga ik het quilten

Ondertussen is blok 6 van de Carousel ook ook een eind op weg.

Zondagochtend weer eens foto's gemaakt van de wandeling met Dientje. Ik geniet elke keer weer van dit bos bijna in mijn achtertuin.




Meestal lopen er koeien in deze weide rond de boom.


Bijeenkomst van watervogels op een omgevallen boom.


De boom nog een keer vanuit een andere hoek.

En toen was er koffie.


Groet,


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Prachtige knuffeldeken, zulke mooie kleuren en ertussen die rustige sashings, super. Schitterende buitenfoto's, zo mooi in de herfstkleuren, je ziet gewoon de stilte in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie deken wordt dit, warme kleuren! En een wandeling is altijd heerlijk, vooral in de natuur! Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat snel met deze lapjes! Ik vind het een mooi geheel. Wat heerlijk om een hond te hebben en er uit te moeten... dan zie je nog eens wat!

    BeantwoordenVerwijderen