zondag 1 december 2013

Dientjes bezigheden

Deze week met allerlei dingen bezig geweest.
Hiervan een update.

Dinsdag was de laatste quiltles. Iedereen had leuke pannenlappen gemaakt. De opdracht deze avond was een servet ring maken met de Cathedral Window techniek. Ik heb restjes stof van mijn kussen gebruikt.
Ik heb er 1 af en de 2e bijna.

Woensdag naar de Zwaluwhoeve in Harderwijk geweest. Op de heenweg heb ik nog een paar centimeter aan mijn vest gebreid. op de terugweg was het te donker.

Donderdagavond sporten.

Op vrijdag heb ik nog een paar Granny's gehaakt voor het goede doel. Dit zaterdag allemaal ingeleverd. Mireille had een grote doos vol.

Zaterdag hebben we familiebezoekjes gecombineerd met een bezoek aan Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal. ik wilde stof hebben voor een nieuw project. Heb ik al wat af? Heb ik niets meer te doen? Nee, natuurlijk niet, maar er is iets wat me kriebelt en dat moet nu maar gebeuren. Wat het is vertel ik niet, maar ik laat wel de stofjes zien.


Heerlijke kleuren, in het echt feller.
Zodra het kan laat ik het zien.

Ondertussen ga ik ook nog verder met de hexagonnen en Savannah's Ohio Stars. Het kussen is zover om gequilt te worden, dus dat gaat ook tussendoor. En af en toe aan het vest breien.
Genoeg om handen dus.

Groet,




Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten