zaterdag 18 oktober 2014

Kant- en haakwerk

Tijdens het opruimen vond ik ook een zak met gehaakte en gekantkloste kleedjes. Ze zijn gemaakt door de moeder van mijn vriendin. Na haar overlijden heb ik dit met de andere handwerkspullen gekregen. Ik doe er niets mee omdat ik zelf nog genoeg heb. Ik zie wel eens op blogs dat er iets versierd wordt met oud kant- of haakwerk. Dat is niet zo mijn ding dus daar ga ik het ook niet voor gebruiken.
Is er iemand die dit wil hebben? Het meeste kantwerk is nog niet afgehecht.

De ovalen zijn ongeveer 40-50 cm breed.




Het vierkantje rechts is ongeveer 10x10 cm.




Deze is 30-40 cm.


Bij het fotograferen van de gehaakte kleedjes kreeg ik hulp, haha.
Dit kleedje is ruim 60 cm doorsnee.



35 cm.

35-40 cm

Ong. 30 cm.

Rechter kleedje van foto boven.

Linker kleedje

Kraagje.

Ik hoor wel of er liefhebbers zijn.

Fijne dag,


Dientje

5 opmerkingen:

  1. Mooi...misschien brocante winkeltje ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dientje,
    Ik vind ze heel mooi en wil het graag hebben als het mogelijk is.
    mvg
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jozephine,
      Zou je me willen mailen op dientjedini@gmail.com
      Groet,

      Verwijderen
  3. Daar maak je vast iemand blij mee, want het zijn mooie kleedjes.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat prachtig Dini... Maar ik durf er toch niet in te knippen en dan belanden ze weer in de kast. Er liggen hier ook nog kleedjes van m'n moeder waar ik niks anders mee doe dan ze bewaren..
    Nee hoor, als er liefhebbers zijn ... En anders misschien voor een brocante verkoop weggeven?

    FIjn weekend, groetjes van Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen