donderdag 5 februari 2015

Oefening vervolg

Afgelopen dagen moest ik wat meer werken, heb mijn trouwdag gevierd en 
Cartoon van Internet.

moest nog administratie doen.

Tussendoor heb ik nog geoefend met het quilten in de ring.
Het gaat nog niet snel, maar ik ben tevreden.

Dit stuk van het kerstlapje heb ik gedaan. Ik zal de achterkant laten zien.

Je herkent de kerstboompjes al. Even dichterbij.

De onderste boom.

Drie boompjes aan de bovenkant.

Zoals ik al zei, het gaat nog niet snel, maar ik vind dat de achterkant minder verschuift, ik kleinere steekjes maak. En, misschien wil ik dat graag zien haha, het lijkt of het regelmatiger is.
Ik ga nog even verder oefenen. Binnenkort ook maar eens proberen met de grote quilt.
Jullie horen nog.

Fijne dag,


Dientje

1 opmerking:

  1. Ik heb bewondering voor je Dientje! Het ziet er al heel netjes uit hoor!
    Zal ik het ook nog ooit zo kunnen?
    Eerst maar eens patchen en daarna zien we wel weer verder.....
    Hoewel ik vandaag een 'stop-dag' heb.... vinger doorgeprikt....
    Heb nog niet alle filmpjes van je linkje gezien hoor, maar dat komt nog!
    En...... als ik het wiel heb uitgevonden maak ik daar natuurlijk melding van!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen