zondag 19 juli 2015

Appliceren

Op dit moment is het rustig op mijn werk. Ik doe nu meer individueel werk. Vrijdag met ik onder toeziend oog van mw. T. en een gezellige babbel gewerkt aan mijn 'Bloemenschilderij' voor de huiskamer. 1 Bloem is al half vastgenaaid.

Ik werk op dit moment veel aan Fleurtje. Om even wat anders tussendoor te doen heb ik het miniquiltje 'Little Butterflies' van Laundry Basket Quilts voorbereid. Ik had dit in februari op de handwerkbeurs gekocht.

Deze foto had 1/4 gedraaid moeten worden. Linksonder = linksboven.

Ik ga alles met donkerbruin garen festonneren.

Fijne zondag.



Dientje

1 opmerking:

  1. Jij kunt je hobby ook weer in je werk gebruiken. Dat is toch wel heel erg leuk!
    Vrolijk al die vlindertjes, lijkt me een leuk quiltje om te maken...

    BeantwoordenVerwijderen