maandag 6 juli 2015

'Onderkoeling'

Zo trotseer je de 'Hittegolf"
2 Jaar geleden voor Dientje een 'Coolmat' gekocht. Haar met lekkere hapjes laten wennen, maar ze vindt het niets. Jammer voor haar, gelukkig voor mij.

En wat doe je dan met die hitte.
Verder gaan met Fleurtje. 
De onderrand is klaar, alleen nog de 6e rand aannaaien. Ook alvast wat bloemen aan elkaar gezet.

De onderrand is half klaar, 3 rijen. Toen ik de foto maakte was ik nog niet zover.

Lekker werkje voor dit weer.

Fijne dag,



Dientje

5 opmerkingen:

  1. Je schiet al lekker op met Fleurtje, wat verkoeling is natuurlijk nooit weg met de hoge temperaturen die we hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo'n matje zag ik elders ook al. Lijkt me heerlijk als verkoeling, maar die eigenwijze beestjes denken er vaak anders over!
    Je gaat opeens hard met je Fleur, of lijkt dat maar zo?
    Die bloemen zijn echt leuk en ze springen eruit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er de laatste weken wel meer aan gedaan, maar nu de bloemen ook aan elkaar gemaakt worden lijkt het ineens anders. Zo is het ook met de randen. Er zit nog wel een paar weekjes werk aan. Gr. Dientje

      Verwijderen
  3. leuk quiltje, ken ik helemaal niet! het ziet er mooi uit, leuk dat wit erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fleurtje wordt mooi. Van het bestaan van zulke kussens wist ik niet. Jammer dat Dientje er niets van wil weten. Fijn dat je 'm nu zelf kunt gebruiken. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen