woensdag 30 december 2015

365 Challenge

Ik zag op Facebook een aankondiging van de 365 Challenge voorbijkomen, die op 01-01-2016 start.
Foto van website 365 Challenge

Ik viel ervoor. Ik weet niet of ik er de tijd voor heb, maar ook al doe je niet elke dag een blok ... Je kunt het altijd inhalen of bewaren. Toen bedacht ik me dat ik vorige jaar een Charmepack Lexington en later een scrapbag Lexington had gekocht. Die zou ik mooi kunnen gebruiken. 


Als aanvulling hierop heb ik deze stoffen gekocht.

Even een betere indruk.


Deze stof is donkerblauw, maar kon het niet beter op de foto krijgen. 

Of het genoeg is? Er is altijd wel een aanvulling te koop. En anders komen bepaalde blokken op een andere plek, niet moeilijk doen.

Doen jullie ook mee?

Groet,




Dientje

2 opmerkingen:

  1. Nee, ik doe niet mee. Ik ga in januari beginnen aan Mrs billings, maar ik zie jullie vorderingen graag. Mooie lapjes heb je uitgekozen! Fijne jaarwisseling alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik doe het in mijn eigen tempo. Ik weet nu al dat ik niet elke dag een blok haal. Geeft niets, dan maar in 2017 af, haha, of later.

      Verwijderen