zondag 20 december 2015

Geheim Project

Heb ik gisteren kado gegeven aan mijn tante die 85 jaar is geworden.
Wat is het geworden?
In September liet ik mijn tante mijn Vlinderquilt zien, zie hier.

Zij vond het erg mooi. Omdat dit quiltje voor de 60e verjaardag van mijn Zwitserse vriendin was, moest ik wel een nieuwe maken.
Gelukkig had ik tijdens de open dag bij Lohuis-Tijhuis, begin september, het een en ander gekocht waaronder een charmepack Batik Sticks en Stones, zie hier.
Het resultaat is dit. Heel anders dan de vorige.

Voor de achterkant en bies heb ik stoffen uit de serie Catherine van Jo Morton gebruikt.

Mijn tante was er erg blij mee.

Fijne dag.




Dientje

2 opmerkingen:

  1. Zo mooi zijn de vlinderquiltjes allebei. Staat nog steeds op mijn verlanglijstje voor ooit, later. Mooie stofjes heb je er voor gebruikt. Fijn dat je tante er zo blij mee was. Dat is altijd een extra opstekertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een meesterwerk weer, Dini! Wat maken andere stofjes en tinten toch een verschil hè...

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen