woensdag 23 maart 2016

Wintersport of ...

Zaterdag vroeg vertrokken, 5 uur, en om 18 uur in Les Coches Frankrijk. Onderweg lekker kunnen breien aan mijn vest. Hier op foto had ik zo'n 4 cm, ben nu bij 10 cm. Elke 2 naalden komen er 10 steken bij, ik begon met 106 en moet tot 362, pffff.

Slecht geslapen en bij het aankleden schoot het me in de rug. Dat was pas echt genieten. Samen met de reisgenoten de skipas gehaald, maar niet mee gegaan. Gewandeld, foto's gemaakt 



en een blok van de Challenge (10-02) genaaid. Zie ik tijdens het fotograferen dat ik 2 stukjes, midden boven en onder, een kwart slag had moeten draaien. Ik laat het nu maar zo. Hoort bij deze pechdag.

Maandag kon ik gelukkig weer mee. Naar Montalbert. Het vrouwtje van ski's was er nog bij onze lunchplek.


Voor gasten die last hadden van de zon konden een strohoedje lenen.

En een heerlijk pompoensoepje met kastanje gegeten.

Dinsdag met de grote gondel naar Les Arcs. Een heerlijke dag gehad.







Ik ben wat eerder gestopt, terwijl de anderen nog richting La Plagne zijn geskied. Op de galerij het blokje van 11 februari afgemaakt.

En later met de anderen nog geborreld.

En dan open je de laptop om te lezen dat er aanslagen zijn geweest in Brussel. Bah, wat een wereld.

Groet,



Dientje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten