maandag 11 april 2016

Drukke week

Alweer een week voorbij, door allerlei drukte voorbij gevlogen en een gevoel van niets gedaan te hebben.
Vorige week zondag en maandag veel administratie gedaan ivm. reanimatielessen. 
Zondag en dinsdag ook voorbereidingen voor een netwerkbijeenkomst van mijn activiteitenwerk.
Woensdag, op mijn vrije dag, naar de netwerkbijeenkomst.
Donderdag een avondje voor mijzelf.
Vrijdag een verjaardag.
Zaterdag en zondag geen afspraken, dus bijna voor mijzelf, haha. Moest alleen een paar dingen uitzoeken ivm. de belastingen, jaja even. Nu ja, noodzakelijk kwaad zullen we maar zeggen.
Tussendoor een paar blokjes van de Switch genaaid, niet alles op de foto.

En zaterdagavond een overhemd verknipt.




Hoewel ik nog lang niet alle blokjes van de 365-Challenge klaar heb, ben tot de laatste week van februari, wil ik alvast de randen om het middenblok afmaken. Van de stoffen, die ik hiervoor gebruiken wilde, had ik niet genoeg. Maar ik had het overhemd van mij zwager nog, dus .... heb ik deze gebruikt.
Zaterdagavond de lapjes gesneden en gespeld om een indruk te krijgen hoe het wordt.
Zo dus.

Detail van de rand.

Heb ook nog maar even de blokjes die ik af heb er om heen gelegd.

Nu alles naaien, de hoekblokken voorbereiden. En dan verder met de 3"-blokjes. Als het maar vast klaar ligt en getekend, dan ligt het voor de grijp.

Oh ja, ik heb ook nog een naald gebreid.

Fijne dag.



Dientje

3 opmerkingen:

  1. En nu hoop ik maar voor je dat deze week wat minder druk is, zodat je ook lekker aan de hobby toe komt...
    Wat ziet het er al mooi uit zoals je nu de blokjes hebt uitgelegd!
    Heerlijk als je weet hoe je het wil aanpakken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt het mooi! Ik ben erg benieuwd naar het vervolg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet het er al goed uit, dat wordt een mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen