donderdag 2 november 2017

Blikken en blikjes

Mijn tante had veel blikken en blikjes. Toen deze opgeruimd moesten worden, heb ik gevraagd aan mij te denken. Nu, dat is gebeurd.
2 Tassen en een bananendoos vol kreeg ik.

 Deze zocht ik uit voor mijn werk.

Deze tas bevat allerlei blikjes met allerlei naaispullen. Dit moet ik nog uitzoeken.

Wat zit er in dit uiltjes blik?


 Stopgaren en een paddenstoel voor het stopwerk.

Zodra ik de andere blikjes ga nakijken zal ik meer foto's maken.

Fijne dag,



Dientje

6 opmerkingen:

  1. Wat ben jij een bofferd met al die blikken en blikjes. Ik ben heel benieuwd naar al die schatten die je nog tegen gaat komen. Voorlopig is de inhoud van het uiltjesblik en het blik zelf al heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor, fijn dat deze blikjes nu weer een goede bestemming krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blikjes zijn sowieso al leuk, maar helemaal als ze van een bekende geweest zijn. En de inhoud is vaak zo bijzonder!
    Die laatste foto is zo mooi... lekker alles erin laten zitten hoor... Waar was die paddenstoel voor?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De paddenstoel is voor het stoppen. Die stop je in de hak en dan kun je een mooie stop maken. Er zijn ook andere modellen. Als ik alles heb uitgezocht zal ik het laten zien. Gr.

      Verwijderen
  4. Wat leuk die blikjes en dan weer een verrassing wat erin word bewaard................liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen