woensdag 6 juni 2018

Hè hè, eindelijk weer tijd gemaakt

Om te bloggen.
Waar was ik zo druk mee dat ik geen tijd had. Er waren allerlei kleine klusjes, de warmte, verplichtingen enzovoort. En dan had ik nog wat tijd voor mijn bezigheden en niet om te bloggen.
Ik heb wel blogs van anderen gelezen, ook de discussies over de privacywet. Het enige wat ik daarover kwijt wil, is:
Dat ik geen enkel belang heb met het doorspelen van welke informatie dan ook.
Dat ik blijf reageren zoals voorheen en hoop dat jullie dat ook bij mij blijven doen.
En wil je niet openbaar reageren, dan kan het nog steeds anoniem.

Met welke bezigheden ben ik afgelopen weken actief geweest.
Met mijn Winterse hexjes. Middenstuk afgemaakt en hexjes bijgemaakt.

Nieuw vliegengordijn gemaakt. Nou ja gemaakt, aangepast. Ik had ooit bij de Xenos een gordijn met oud-Hollandse motieven gekocht voor onze Kipcaravan.

Ik heb er later nog 2 bij gekocht voor de grap. Nu was het vliegen gordijn aan gort en ik dacht aan deze. De ruimtes tussen de banen, ruim 1 cm, vond ik te groot. Dus heb ik er 2 versprongen aan elkaar genaaid. Omdat het te kort was heb ik er een strook witte katoen boven aan gezet. 

De banen verdienen nog enige aandacht. Ze vallen niet mooi terug. Ik denk er aan om ze aan de onderkant te verzwaren.

De caravan moest natuurlijk nog verder schoongemaakt worden en ingepakt.

Mijn haakwerk Spirit of Life moest alleen nog een rand, dus deze ook maar weer gepakt. Pff, wat een meters. Ben nu bij de 2e rij en er moeten in het totaal 8.

Zondag waren we in Gildehaus, tussen Oldenzaal en Bentheim. Op de terugweg kregen we pech. Wachtend op de ANWB heb ik mij nuttig gemaakt met ...

Hexjes maken. Ik had ze meegenomen om evt. wat te doen tijdens de reis er naar toe. Kwam dus goed van pas. De ANWB heeft het euvel niet helemaal kunnen oplossen en we zijn dus met een Bergingsbedrijf naar huis gebracht. Geen foto's want mijn accu van de telefoon was bijna leeg. Mijn hexjes voorraad is wel gegroeid.

Zo blijft een mens bezig.

Fijne dag,



Dientje

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk, alles inpakken voor een vakantie die er aan zit te komen..
    Je vliegengordijn vind ik een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk dat gordijn. Ik heb er veel opmerkingen over gehad toen we die kip-caravan nog hadden.

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel. Ik ga binnenkort verder, genoeg voorraad gemaakt.

      Verwijderen
  3. Je winterse heksjes zijn mooi... het geheel ook mooi evenwichtig... hou ik wel van :)... Je haakwerk is ook een plaatje om te zien...

    Hopelijk wordt het euvel aan de auto snel verholpen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Auto was de volgende dag gerepareerd. Gelukkig maar. Het haakwerk is inmiddels klaar.

      Verwijderen