dinsdag 22 mei 2018

Hexen vervolg

 Afgelopen week doorgegaan met de hexjes. Ik wil het middenstuk (zo noem ik het deel waar we nu meer bezig zijn) af hebben (week 16) en daarna verder met hexies maken om over een paar weken verder te gaan. Ik had zomaar een aantal hexies gemaakt van elke kleur, dit was niet genoeg. Dus tussendoor nog een aantal gemaakt. 2e Pinksterdag ben ik tot zover gekomen. Toch weer hexjes bij maken voor het middenstuk.


Zaterdag na Hemelvaart de caravan opgehaald en 2e Pinksterdag schoon gemaakt. D.w.z. stof eraf met handstoffer en daarna met water. Dik 2 uur bezig geweest. Binnenkort samen maar een keer goed poetsen en ook binnen.

En dan inpakken voor de vakantie.

Fijne dag.


Dientje

1 opmerking:

  1. Wat een mooie kleurverdeling in de hexagonnen! Dat geeft echt evenwicht. Ik heb m'n hexjes ook weer te voorschijn gehaald hoor, je hebt me een beetje aangestoken...
    Als je er een stel voorbereid, dan kun je lekker aan de slag als het moment daar is.
    Heerlijke voorpret voor de vakantie als de caravan van stal is, dan kan het beginnen...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen